« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji (24.03.2025 r.).

3. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

4. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady Gminy.

5. Informacja nt. stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy, w tym stan dróg gminnych i powiatowych.

6. Sprawozdanie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niwiskach z zakresu jego funkcjonowania za 2024 r. (w tym sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za 2024 r.).

7. Informacja nt. zasobów pomocy społecznej.

8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Niwiska dla publicznych szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego.

9. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Niwiska z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2024 r.

10. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian do Uchwały Budżetowej Gminy Niwiska na 2025 rok.

11. Wolne wnioski i informacje.

12. Zapytania, wnioski mieszkańców.

« Powrót do strony głównej