« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Zaopatrzenie w energię elektryczną, budowa, konserwacja oświetlenia ulicznego.

2. Utrzymanie gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych, w tym zabytki.

3. Lasy gminne, gospodarka leśna, zagospodarowanie gruntów.

4. Informacja wójta gminy o gospodarce mieniem komunalnym, sprzedaż i nabycie mienia komunalnego, umowy dzierżawy i najmu, w tym lokali mieszkalnych w 2024 r.

5. Zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie ścieków, ogólna sytuacja w gminie.

6. Informacja wójta gminy w zakresie planowanych i wykonanych inwestycji związanych z termomodernizacją oraz funkcjonowaniem odnawialnych źródeł energii w gminnych budynkach użyteczności publicznej w okresie 5 lat.

7. Analiza systemu gospodarowania odpadami za 2024 r.

« Powrót do strony głównej